Sunday, 29 May 2011

Seorang Kawan Baik Sejati....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
ari nie fiqa nak cerita kita sebagai kwan baik sejati....kita mmg bnyk kwn....kita pilih yang pling baik,jujur...kita janganlah mengikut kwan kita yang negative..kita ikut kwan yang positif...Tp kat skola fiqa bnyk org nk kwn dgn fiqa...bnyk org cemburu kat fiqa..kita janganlah nak cemburu  sebab kawan ja....fiqa dah ada kwan baik,kwan fiqa smua klas sma dgn fiqa...ada yg tak sama....tp kita tetap kwan baik...fiqa ada kwn dri Murid Ting.2...(L)..dia nie suka kat kak angkat fiqa....tp fiqa x leh bg thu sape nme dia...kwan2 fiqa dah kenal dgn murid ting.2 nie...dia nie mcm x suke je kwan dgn fiqa...fiqa duk 1 tmn dgn dia...tokwan dia knal dgn kluarga fiqa...Tpi perangai dia tu -______________-...tpi kami tetap kwan klau dia ada msalah mesti dia akn cerita kat fiqa..k lah smpai di sini sajalah fiqa tulis....fiqa tetap kwan baik ANDA!!!!!!!assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Thanks To My Blog....Harap Sudi Singgah Lagi Di Blog Saya!!!TATA!!!